21 Şubat 2013 Perşembe

Ankara'da Öğle Yemekleri-2



Ara verirsem devam etmemekten korkuyorum ve Ted günlerinden beri uğrak mekanımız olan bir başka yere geçiyorum. Yeni Bursa İnegöl Köftecisi. Başında yeni yazdığına bakmayın. Ben ortaokula giderken vardı ki, bu da en az 18 yıl eder. Köfte sevenler olarak, okul zamanında ara sıra, iş hayatında biraz daha fazla gittiğimiz bir mekandır. Önceki yazımda dediğim gibi, okul zamanlarından beri değişimin kralını geçirmiş, hatta sonra İstanbul’a taşınmış olsa da,  90’lı yılların haylaz çocuğu Recoyu tanıyan garsonlar hala oradadır.

 Köfteler fotoğrafta görüldüğü üzere, ilk önce 5 adet gelir. Siz son lokmanızı önce kekiğe sonra belki biraz acı sosa batırıp, ekmeğin arasına sıkıştırdığınızda, garson elinde şişlerle belirir ve beş sıcak köfteyi daha tabağınıza ekler.

Piyazı bol soğanlı değildir, ki ben bu yüzden daha çok severim.

Sonunda  aşk yaşadıklarına inandığım köfteyle, sütlü kadayıfı mutlaka midemde buluştururum. Hiçbir zaman kalabalıktan yıkılan bir mekan olmadı, ama her zaman belli müşterileri vardır,Emek'de de bir şubesi olan mekanın, ayakta kalması dileğiyle.  

Yeni Bursa İnegöl Köftecisi
Mithat Paşa Cad. No:39/a 
Kızılay, Çankaya, Ankara
 +90 312 434 56 50, +90 312 432 29 11

2 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Afiyet olsun.Bu arada tebrik ederim.Ankara'dan gitmene üzüldüm.Arada sırada da olsa görüyordum.

cometa dedi ki...

ah zehra teyzeciğim çok özleyeceğim her şeyi hepinizi:(