11 Ağustos 2011 Perşembe

you've ruined me.

İş yerinde masamı değiştirmek istiyorum. Gaye'de gördüğüm kalemliklerinden almak istiyorum. (Alışveriş orucuna ufak kırtasiye alışverişini dahil etmediğimi tekrar belirtmek isterim)

Masamda iki şey var ama herkes gitsede onlar kalacaklar. Onlar da yukarıdakiler. Biri bahar biri ben çünkü. onlarda da bir bezmişlik, biraz yıpranmışlık ama her daim saklı bir neşe var.


Onun dışında her şey aynı. günler aynı. değişmesin de zaten. biraz daha bulutun dışına çıktım gibi. ama bilmiyorum hala bir sürü şeyi.


e 2 'de akşamları bir dizi var, geçen aylarda ilerki bölümlerini seyrettiğim, basketçi bir adamla şarkıcı karısı ve cüce tipli bir çocukları var, sonra modacı bir kadın, sesinde sanırım nodül var, basketçi adamın menajeri ile şarkıcı kadının kız kardeşi sevgili falan.. o dizi ne ya, arada çok saçmalıyor ama ben her akşam izliyorum.


öyle işte.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

:) ben de masamdan çok sıkılmıştım değiştirdim her şeyi, iyi geliyo o kalemlikler, şiddetle tavsiye ediyorum :)

caloroso dedi ki...

MErvecim
"One tree hill" olması gerekiyor.

cometa dedi ki...

Gaye sayende en kısa zamanda sipariş veriyorum:)

candan ben o diziyi lisede geçiyor sanıyordum bunlara ne olmuş ve evet oymuş:)

Unknown dedi ki...

heheh liseleri bitti.
kavak yelleri gibi 5 yıl atladı direk olaya daldı.
hey gidi :)

cometa dedi ki...

dizinin adını bilmeyip kendisini bilmem baya bomba:)