7 Haziran 2011 Salı

rock dust star light



anladım ki insan severek yaptığı bir şeyi yapmak için asla yorgun olmuyor, bahaneler üretmiyor, uykusuz da olsa, hasta da olsa kaytarmıyor, işini şişirmeden yapıyor, en güzeli olsun diye uğraşıyor.


pazar gece eve gelmişim, sonra iş, üstüne ders derken, 10'da evde olabilmişim. ama kurabiye mi yapmam gerek. yaparım.mutlu olurum. gecenin bir yarısı da yaparım. görev bilinci. sabaha da mutlu kalkarım. mutluyum. fazla neşe var bugün bünyede. biraz sırıtıyor tabi. kürşadla kadehlerimizi paşabahçe'de sizin için kaldırdık. arada paşabahçede kadeh kaldırmak iyidir.kurabiyeleri baharsız yapmak kötü, bir o var. ama o da haftasonu burada. hayat güzel ya bazen. valla güzel. daçmin goş diyorum yerli yersiz.ha bir de max fm güzel ya böyle günlerde. rejimdeyim ben. vallahi billahi. iki yeşilçay rejimi, bol su, bir elma rejimi. yani bunları bi de istediğim her şeyi yiyorum. dün derste bodruma gidersem hangi kıyafetlerimi götüreyim listesi de yaptım zaten. hayal et. yaşa.

oysa yazıya ne kadar da normal başlamıştım.

Hiç yorum yok: