28 Mayıs 2011 Cumartesi

saçma sapan.

beni bu hayatta en mutlu eden şey alışveriş. bunu her gün bir kez daha anlarkeni her gün biraz daha fakirleşiyorum.

bugün bir çeit kavanoz peşindeydim mesela, buldum mutluyum.


bir şey söyleyemezken başkasına mı söyletmeye çalışıyorum. bilmiyorum. kendimden korkuyorum. huysuzum.


bahar'ın evi nasıl bir ev olacak, çok merak ediyorum.


bugünlerde bir kez daha anladım ki, bizim evden 1, teyzem'den rahat 3 ev daha çıkar. yani dilediğimiz kadar taşınabiliriz.


taşınmak bence güzel bir şey değil. eğer evlenmiyorsan, ya da ailenin yanından başka bir eve çıkmıyorsan büyük bir eziyet. ama her şeye sıfırdan başlayarak taşınacaksan bu alışverişi, açılmamış yeni kutuları, bir şeyler seçip durmayı ve aklına gelecek tüm ıvır zıvırı almayı gerektirdiği zaman bence harika bir şey.


bu hafta ders çalışmalıyım.


kurabiye yapmalıyım.


haziranda tatile gitme hayali kurmalıyım.


bazı şeylerin iyi tarafı olup olmadığına bir göz atmalıyım.


aslında bir konuda kocaman bir kararsızlığa düştüm. çıkmalıyım.


neşeli günler geliyor.


Hiç yorum yok: