6 Mayıs 2011 Cuma

i found a reason

Yarın paralı günüm var. Kürşad gelecek diye günümü onun en sevdiği öğün olan kahvaltı olarak planlamıştım ama sanırım gelmeyecek. Benim de en sevdiğim öğün kahvaltı. Az önce kızlara mail attım, sizi, sevdiklerinizi, … karnınızdaki bebeklerinizi beklerim diye, kim hamile soruları uçuştu havada, oysa kimse hamile değil, sadece biraz eğlendim. Havalar hep kapalı ve soğuk ama ben tuhaf bir şekilde şikayet etmiyorum. Çok kar yağan günleri saymazsak, kış yumuşak geçtiğinden olabilir mi acaba? Bahar’ın istanbul’a taşınma durumu var. Ne olacak bilmiyorum, merak ediyorum. Bugünlerde genelde karşımdaki insanlar konuşurken ne dediklerini duyamıyorum. Tuhaf tuhaf hayaller kuruyorum, sonra saçmalama diyorum. Hiç kitap okuyamıyorum. Ama hiç. Geçen sene bu zamanlar en azından 5-6 kitabı bitirmişim ama bu sene okuyan bir Merve değilim. Yediklerime oldukça dikkat ediyorum. Birkaç şehir dışı seyahatinde bozduklarımı saymazsak, sağlıklı bir Merve olma yolunda ilerliyorum. 2.5 kilo verdim bile, mutluyum. Geçen hafta Karadeniz Ereğliye gittim ve çok beğendim. Bu sene de en az geçen seneki kadar güzel yerlere gitmek istiyorum.Son olarak sana soruyorum Hıdırellez dileklerimin hepsi olur mu sence?

Hiç yorum yok: