14 Temmuz 2009 Salı

Trendikon!

Eda Taşpınar; Nişantaşında yürürken karşıdan salına salına geldiği esnada tanıyamadığım, yanımda ki Yudum'u "Bakk karşıdan zenci bir kadın geliyorrr, ne değişik ne havalııı" diyerek dürtmeme vesile olan şahıstır. O esnada kendisini tanıyamayan ben, onun manasız sırıtışı ile yanımızdan salınarak geçişi esnasında kendisinin kim olduğunu anlamışımdır. Hoş o da beni tanımamıştır, mühim değildir.

Derken geçen pazar cnn turk'de trendikon programını sunduğunu görüp, seyredince anladım ki, ben kendimce bu kadına kafamda bir ses tonu, bir konuşma şekli vermişim. Ha işim mi yokmuş, orası kesin ama gerçekten Eda Taşpınar kafamda ayşe hatun önal vari kelimeleri telaffuz edemeyen ya da yaya yaya konuşan bir tipmiş. Lakin kendisi hiç de öyle olmadığı gibi, kırk yıllık program sunucusu gibi de rahattı. Beni çok şaşırttı. Demek ki neymiş, önyargılı olmamak gerekirmiş.


Eda Taşpınar' a açık mektup:


Eda her ne kadar seni kategorize etmiş olsam da, ayıp etmiş olsam daa, bu seninle arkadaş olabileceğimiz manasına gelmez. Heveslenme. Haftanın talihli izleyicisini Koton mağazasından giydirmeye çalışırken, o moda okulunda cidden okudun mu okumadın mı diye şüpheye düştüm. Kadıncağımızı 12 yaşında bebelere çevirdin. Çok üzüldüm.

İstersen sana garip olmadan trend olmayı da öğretebilirim. Yine de arkadaş olamayız. Sevgiler.

Merve.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yorumunuzu kendisi de okumuştur herhalde:))))))))))))))))sayın merve hanımefendi:))))

eren.

cometa dedi ki...

:)) okumuş okumuşş:)