9 Temmuz 2009 Perşembe

Karpuz/Peynir

Az önce bahar bir haftalık tatilimizi de İstabul'da yapalım buyurdu.
Annem "oda kahvaltı sistemi pahalıya gelir" dedi.
Ben de "karpuz peynir yeriz" dedim diğer öğünler.

Hani şöyle bir geyik vardır ya.. Arkadaşlarla toplanıp tatile gidilecektir. Paranın az harcanması gerekmektedir. Çözümse basittir! "Yemeğe para gitmez ki zaten yaz günü yaaa, karpuz peynir yerizzz yaaa, arada bir de makarnaaa"Ama hep de böyle yaya yaya söylenir bu cümleler.

Allah aşkına elinizi vicdanınıza koyunda söyleyin. Yaz günü daha az mı acıkıyorsunuz? İştahınız mı kapanıyor? Hayır bana sorarsanız cevap kocaman bir "YOO" . Akşam yemeğimde mantımı, az önce de üzerine tatlı mı yedim gitti. Bu geyik de burada bitti.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ve rakı..................

cometa dedi ki...

ve babam:)

Adsız dedi ki...

ya ben rakı makı içmem siz bakmayın ona..benim alkolle hiç işim olmaz o lafın gelişi idi....

cometa dedi ki...

hahahaha:))))