16 Haziran 2009 Salı

Ready To Go!

Perşembe Bahar'ın kep töreni.
İlk benimkiyle başladı, sonra mehmet ve gülsima derken..sıra bahrimizde..
böyle zamanlarda gerçekten yaşlandığımı hissediyorum. Birinci sınıfta okula hiç uğramamanın da etkisiyle sınıfta kalmış bir şahısım ben. Okul yarı yıl tatiline girdiğinde tamamen öylesine bir hareketle notlarımı öğrenmiştim. Az mıydı çok muYDU, okuldan, sistemden o kadar bihaberdim ki karar vile verememiştim. Tabi geçen yıllarla ben, sınıfta kalmanın verdiği etkiyle, okulu 4 yılda bitirme saplantılı bir yaratığa dönüşmüş, son sene ise farklı illerden "merveee notumuzu hesaplaa" konulu telefonlara cevap verebilecek kadar uzmanlaşmıştım.Birden bunlar geldi aklıma ve her birimizin başarı oranını karşılaştıracak olursak; gülsima ve ben kesinlikle yumurta kapıya gelince bile umursamayanlardandık. hoş gülsima bu konuda belki benim de bir üst modelim. ama ikimizin birlikte girdiği bir ehliyet sınavı da vardır ki, umursamazlığımız aile bireylerinin çıldırmasına neden olmuştur. mehmetle baharsa bildiğin çalışkan, bildiğin her sene sınıfını geçen, kalp hoplatmayan cinsinden! hoş bahar burada hepimize bir fark atıp bölüm üçüncülüğünü 0.1 lik bir farkla kaçıracak kadar da kaçıK:)
Tabii bunca kep töreni bize tecrübe katmadı dersek yalan olur!
Mesela artık baharın en ufak sarsıntıdan etkilenen makinesi bizi üzemez!tripodumuzla gidiyoruz.
Eskiye oranla daha az geç kalacağımızı umut ediiyoruz.Bir de her sene bir öncekinden daha çok bağırıp, çeşitli şaklabanlıklar icat ediyoruzzz! Heyecanlıyız, mutluyuz ve her seneki gibi kalabalığız biraz azaldıksa da gökyüzünden katılım da mevcut!
Bugün de bahar tvye çıktı. Teyzem hangi yeğenimi seyredeceğimi şaşırdım diye havalar atmakta:)) Bugün baharın sergisi vardı. fotoda oradan, davetiyenin merkezindeki piştik/mezunuz ksımı da yine bahrikoya ait.Saygılar.

Hiç yorum yok: