22 Haziran 2009 Pazartesi

Bu bir konfeti yazısıdır!

Bahar'ın kep töreni günü, törenden kısa bir süre önce sürpriz bir biçimde, bahrinin bölüm 3. sü olduğunu öğrenip, anneme söylemeden duramadım. Ama bari, babama sürpriz olsun dedim. Sonuç: Sahnenin yanında konfeti patlatma macerası sebebiyle bahrinin fotosunu çekemeyen ben, baharın 3. olduğunu duyup, şoka giren ve kamerayı bir kenara atıp, hiçbir şey çekemeyen babam:))Neyseki arkadaşları bu konuda bizden daha serikanlıydı.

Ama konfetilerimiz süper ötesi bir biçimde patladı. Tabi burada babamın, benim engin araştırmalarım neticesinde aldığım konfetilerden birini, sabahın erken saatlerinde, deneme amaçlı olarak patlatığını ve evimizdeki her odanın, banyo da dahil, rengarek kağıtlarla kaplandığını söylemezsem olmaz. Sonuç:Sabahın köründe yerde kağıt parçaları toplayan ev ahalisi, benim duş sonrası sürdüğüm kremin kokusunu konfetilerin kokulu olduğuna yorup, "elinizi yüzünüze sürmeyin" diye bizi uyaran annem, yaramaz bir çocuk gibi evden sıvışan babam.
Kep törenine ise babam, elinde mini mini konfetilerle teşrif etti.Onlarından içinden mini mini kırmızı kalper çıktı. Tabii o gün patlat patlat bitmedi, biz de ne yaptık? Cumartesi günü paralı günümüzden toplu bir şekilde ayrılan pek kıymetli misafirlerimize balkondan seslendik önce. Efe o arada Didem'e "aşkımm ellerinde bişi var, gitme sakın, bakma sakın "dediyse de sonunda korkulacak bir şey olmadığını anlayarak, taylanla birlikte foto makinalarını o ana odaklayarak, gökten yağan konfeti yağmuru altında sarhoş oldular:PP
Sonuç:Aşağıdan bizi çekmeleri neticesinde ortaya çıkan yandaki foto.Mutluluk, muzurluk.

Hiç yorum yok: