16 Nisan 2015 Perşembe

sağlıklı beslenme nasıl gidiyor?

Pazartesi salı kahvaltı ve öğle yemeklerinde iyiydim. akşam yemeklerinde biraz saçmaladım. ayrıntısına girmek istemiyorum o yüzden:( pazartesi 3 km yürüdüm. bu öğlen 20 dakika yürüdüm. bunun dışında havaalanında koşmalar, adliyede uzun yürüryüşler sayılmıyorsa ,başka fiziksel aktivitem yok.

Çarşamba ise iş için şehir dışında olduğumdan kahvaltı sonrası öğünlerde tost ve sandviç yiyerek beslendiğim için iyi beslendim diyemem. yine de tatlı yemememek belki başarı sayılabilir.

bu sabahtan itibaren daha umutluyum;
sabah yulaf+laktozsuz süt+muz
ara öğünde 10 badem
öğlen evden getirdiğim ton balıklı, rokalı, caparili ve az parmasanlı salata.
ara öğünde 2 kayısı bir probiotik yoğurt
yedim.
bir sütsüz kremasız kahve içtim.
akşam da dışarıda olacağım için dışarı çıkmadan yoğurtla granola yemeyi planlıyorum.

Aralarda ise delicesine olmamak kaydıyla su içiyorum. iki litre falan içmiyorum çünkü benim boyumda ve kilomda bir tipin iki litre suya ihtiyacı yok ve çok su içince kendimi iyi hissetmiyorum. suyuma zaten her zaman limon sıkarım, varsa tarçın çubuğu atarım. çayla kahveye pek bir tutkum olmadığından canım sıcak bir şey isterse de sıcak su içiyorum. arada bir de yasemin ve yeşil çay.

yarın da allah kerim.
haftasonları zaten sadece kahvaltı edip yaşayabilirim.
bakalım, kısmet.
Öptüm.


Hiç yorum yok: