20 Şubat 2015 Cuma

çarkıfelek meyvesi ve lotus

Çok sevdiğim ve özlediğim iki adamı madem bugün göremiyorum dedim, onların yanımda olsalar yemekten çok haz edecekleri 2 şey aldım.

Biri  cesur, yeniliklerden korkmayan, uzakları merak eden, uzaklara giden oraları sana renkleriyle anlatan ama o renklerden bile renkli, tropikal bir adam. Giyimi de kendisi gibi, kimsede görmediğin renkler onun üzerinde. meyvelerin adlarını da nasıl soyulup yeneceğini de bilir. Frenk yemişini hatasız ayıklar.Şakacı ve güzel sesli.Onun için çarkıfelek aldım.

Diğeri hoş sohbet,  en komik hikayeler onda, müziği sever. kendi hikayelerine içten kahkahalar atar, dünyanın en güzel gülen adamı,limonlu çay müptelası, çayına mutlaka tatlı ya da tuzlu bisküvi batırır, evdeki iki buzdolabından birinin üzerini mutlaka yedek bisküvileriyle doldurur. onun için de lotus aldım.

sizi özledim.


Hiç yorum yok: