21 Eylül 2012 Cuma

no sugar baby!

Sıfır şeker orucuna gireyim diyorum. Biraz iddialı ama. Ki ben maalesef tatlı düşkünü biriyim. Sütlü tatlılarla, çikolatayla , şerbetli tatlılarla da aram iyi. Ve aslında şeker sadece bunlarda değil her şeyde. İçtiğin gazlı içecek de bir şeker bombası, yediğin pirinç pilavı da. Ailemizde şeker hastalığı mevcut.Evde tatlılarla münasebetini şeker hastalığından ötürü önemli ölçüde kesmiş bir annem var ve kendisi beynin ve vücudun bir süre tatlısız kaldıktan sonra buna alıştığını ve eskisi gibi canının tatlı çekmediğini iddia ediyor. Denemekten ne çıkar? Hani belki kan çıkar, çünkü ben yeme-içme azaldıkça siniri artan bir insanım. Ama olsun denemeye değer diyor ve alarmı kuruyorum. 24/10/2012 günü bu deneye başlıyorum. Ben her şeyin yazınca daha etkili olduğunu düşünüyorum. Öptüm canım.

1 yorum:

uyduruk prenses dedi ki...

süpersin,ben agustosta 1 ay kadar denedim ve gerçekten kendimi daha iyi hissettim,migrenim azaldı.Şeker vucüt için inanılmaz zararlı bişey,kansere neden olan hücreleri tetikliyormuş bi kere.Sadece meyve yiyerek,tahin pekmez gibi doğal şeylerden de şeker alabilirsin.Ben de bu ay yine başladım şeker diyetine,en azından tatlı yemiyorum kesinlikle,inşallah sen de başarırsın:))