2 Şubat 2012 Perşembe

istanbul gibi(!!!)


akşam haberlerde "bala'da 50 cm kar var, yollar kapalı" dendiğini duyunca, kendimi tutamadım, babamı da kışkırttım ve sabah atladık arabaya( tabii olaylar böyle gelişmedi, duruşmam vardı, mecburi hizmetti, babamsa kızına hiç kıyamaz, maceraya da bayılır..)



(beynam'da bir eskimo evi:) babam olmasa kesin göremezdim)

Yollarsa açıktı, anladım ki kar , uzaklara, dağlara, insanların küçük evlerinin olduğu, sokağa sık çıkmadıkları yerlere, uçsuz bucaksız tarlalara yakışırmış en çok.


Yolda giderken en çok masmavi gökyüzünün altında güneş ışınlarıyla parlayan pırıl pırıl karlara bakıp mutlu oldum. ben bir romantiğim ve o her sabah beni delirten kar uzaklara, yağınca ne kadar da güzelmiş...


(gölbaşı)


dipnot:01/02/2012 tarihli kanal d akşam haberlerinde, erzurumdan kar manzaraları gösterip, başlığa "istanbul gibi" yi koyan haberci, sanırım delisiN:)

Hiç yorum yok: