12 Aralık 2011 Pazartesi

madem yazamıyorum, fotoğraflar konuşşsun.

istanbulu özledim. deniz kenarında çıplak bacaklarımla oturmayı, kurutmadığım saçlarımla sokağa çıkmayı. en çok da kardeşimi

sonra kalktım istanbul'a gittim. bir günlüğüne. önce kardeşime kocaman ve sonra konak pastanesinde alman pastalarına sarıldım, onları sevdim.


güzel müzikler dinledim, dans ettim.

ankara/siyah beyaz.

çok güzel yemekler yedim, kalabalık masalarda, harika haberler alırken ve mumlar üflenirken..

hem de çok güzel yemekler.
ankara/cucina makkarna

kardeşim geldi, botlarını giydim.
ankara/dedemin evi.

not: sanırım instagram ve twitterdan ötürü duygularımı ve gördüklerimi anlık paylaşıyor, bloguma biriktirdiklerimi minik parçalara bölüyorum. ben oralarda da mervejustagirl'üm.oturmaya beklerim.

Hiç yorum yok: