1 Nisan 2011 Cuma

raise your glass

memleketime bahar geldi. işim artık sıktı. kafam çok karışık. havalar hep yağacak gibi ama yağmıyor. pazartesiden itibaren bir şeyler çok değişecek, çok güzel olacak. bazen insanları hiç anlayamıyorum. bu haftasonu çok gezelim. derslerime çalışmalıyım. bir yarışmaya katılmalıyım. susan millerı okumak beni gaza getiriyor. her gün idama evet imza kampanyası yürüten o kadınları görmek sinirimi bozuyor. ocaktan beri en azından bir kere de olsa hep istanbula gitmişim, bu temmuza kadar böyle olacak. bugün bankada imza attığım mondo(?) marka kalemi çok beğendim. bir konuda çok ümitsizim. işten çıkıp eve gidebilecek halim yok. kendi fıstıklı çikolatamı bugün kendim aldım üzülünce. bir icra dairesi'nde takriben 2.5 saat bekledim. bugün giydiğim mont çok kalın geldi. öğlen yediğim elma çok lezzetliydi. birisine çok kırıldım. eve gidip uyumak istiyorum. sabahlara kadar gezesim var. kimi günlere anlam yüklesek de, başkaları için önemsiz olabiliyor. arkadaşlarım çok tatlı insanlar. bugün birisi hiç olmayacak bir işimi yaptı, beni kırmadı. bahar harika doğum fotoğrafları çekiyor. bence doğum gününün bitimine bir saat kala kutlama olmaz. bazen içimden ağlamak geliyor. iş yerinde kalemliğin devrilmesi çok korkunç. saat 5:20. ben hala merveyim.

Hiç yorum yok: